Trixie Játék Dog Activity Flip Csont Forma 32x18cm

4.690 Ft
Termékkód: TRX32002
Korosztály: Minden korosztálynak
Márka: Trixie
Méret: kistestű, közepes testű, nagytestű
Faj: kutya
"Flip Bone" - csont alakú játékélmény
A "Flip Bone" egy csont alakú stratégiai játék kutyáknak. A játéktábla mindkét oldala mélyedéseket és csúszófedelet tartalmaz, a közepén pedig két kúp található. A mélyedéseket megtöltheti tetszés szerinti nassolnivalókkal, vagy kedvence szárazeledelével, amit aztán mancsokkal vagy szimatolással kell előkeresni.
A nehézségi fok növelése érdekében a kúpokat a fedők közé helyezhetjük és itt is elrejthetünk egy finomságot. A kutyájának meg kell értenie, hogy a fedők mozgatása előtt a kúpokat el kell távolítani. A játék mosogatógépben is mosható.

Általános információ
1. Ez a játék egy közös tevékenységet nyújt kutya és gazdája számára. Ne engedje kutyáját felügyelet nélkül játszani.
2. Olyan helyre helyezze a játékot, ahol a kutyája szabadon szaladgálhat körülötte és megtalálhatja az optimális játékpozíciót.
3. Válasszon nyugodt légkört az edzéshez, és egyszerre csak egy kutyával eddzen.
4. Legkorábban 1 órával az étkezés után kezdje el az edzést. Alternatív megoldásként használhatja a normál száraz eledelt is.
5. Fontos, hogy kutyája tisztességesen megtapasztalja a sikert, már rögtön a játék elkezdése után, mert valamit összekötnie kell pozitív a játékkal, hogy motivált maradjon. Amikor elindítja a tréningen, még a próbálkozásért is dicsérheti és jutalmazhatja kutyáját. Miután a kutyája megértette, hogy ez egy "etetőjáték", jól fog szórakozni, ha megtalálja a jutalmat.
6. Hogy felkeltse kutyájának érdeklődését a játék iránt, az elején a jelenlétében töltse meg finomságokkal a táblát. A következő szintnél emelheti a nehézséget úgy, hogy a kutya távollétében tölti meg a táblát.
7. Mindig kezdje a játékot kezdőszóval (pl. "keresd") és miután a kutyája megtalálta az összes finomságot, fejezze be egy másik vezényszóval (pl. "vége"). Miután kutyája engedelmeskedett a vezényszónak és abbahagyta a keresést, jutalmazza meg egy utolsó csemegével, hogy legyen mindig csendes és pozitív vége a játéknak.
8. Abban az esetben, ha kutyája több próbálkozás után sem ér el részcélt, segítsen neki, vagy ismételjenek meg egy olyan feladatot, amelyet jól ismer és eddzen kisebb lépésekben. Próbálja motiválni őt dicsérettel és simogatással. Soha ne legyen szidás vagy büntetés.

9. Edzés rövid egységekben (max. 10 perc) és kis célokkal
Ismételje az edzéseket többször a nap folyamán, hogy több apró sikert érjen el és megakadályozza a kutya túlterhelését.
Fontos megjegyzés: Ennél a játéknál nincs "jó", vagy "rossz". Minden kutya egyéniség és a lényeg, hogy megtalálja a maga módján a sikert. Hagyja a kutyájára, hogy eldöntse, hogy a pofáját, vagy a mancsát szeretné-e használni, illetve tolja, vagy húzza elemeket és olyan sorrendben, amilyenben csak ő akarja. Ezek az utasítások csak a javaslatok arra hogyan kell edzeni egyszerűen és ésszerű módon, hogy sikereket érjenek el. Mindig vegye figyelembe a következőket: NE engedje kutyájának, hogy elvigyen, vagy megsemmisítsen egy játékalkatrészt (ez gyakran a frusztráció és/vagy túlzott kereslet jele lehet).
Sok szórakozást és sok sikert a kutyájával!
Kiképzés
Kérjük, egymás után hajtson végre minden feladatot. Csak akkor emelje a nehézségi szint, amikor a kutyája meg tudja csinálni az utolsó feladatot anélkül, hogy problémát okozna neki és még mindig figyel a játékra, minden sikeres akció után dicsérje meg őt.
Kezdődhet a képzés
Szoktassa hozzá a kutyáját a játék különböző elemeihez fokozatosan. Javasoljuk, hogy néhány napig tartson a játék megismertetése és egy képzés alatt csak egy új elemet alkalmazzanak, amíg a képzés teljesen menni fog.
l. A csúszkák:
a. A bemélyedéseket kutyája jelenlétében töltse fel finomságokkal és csak félig zárja be őket. Így a kutyája könnyebben megtalálhatja azokat és gyorsan sikert érhet el.
b. Adjon start jelet, „keresd”. Ezután a kutyája megpróbálja megszerezni a finomságokat. Nehézségek esetén segíthet az indulásban: mutassa meg kutyájának, hogyan mozgassa a csúszkákat.
c. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg kutyája világosan megérti hogyan tolja félre a csúszkákat a jutalom megszerzéséhez.
d. A kitöltött mélyedéseket egyre jobban fedje le a csúszkákkal.
Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg a kutya teljesen el nem tudja tolni a zárt fedelet.
2. A kúpok:
a. Kezdetben csak egy kúppal eddzen. Helyezzen a bemélyedésbe finomságot és helyezzen rá egy kúpot. Emelje fel a kúpot és mutassa meg a kutyájának, hogy mi van alatta. Adjon egy indító jelet, mint pl. 'keresd'. Most a kutyának fel kell emelnie a kúpot, hogy megszerezze a jutalmat.
b. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg a kutyája gond nélkül fel tudja emelni a kúpot és megszerzi a jutalmat. Most hívja ki a kutyáját két kúppal.
3. Az elemek kombinálása:
Miután a kutyája megtanulta, hogy a kúpokat belefoglalja a játékba, növelheti a nehézségi szintet. Helyezze el a kúpokat a csúszka melletti mélyedésekbe és a csúszkák alá rejtsen csemegét. Kutyájának meg kell értenie, hogy előbb mozgatnia kell a kúpokat, hogy aztán mozgatni tudja a csúszkákat.
Újpest
Készleten
1041 Budapest, Görgey Artúr út 14-20.
Budakalász üzlet
Készleten
2011 Budakalász, Omszk park 1. (Auchan)
Campona üzlet
Készleten
1222 Budapest, Nagytétényi út 37-43. (Campona)
Dunakeszi üzlet
Készleten
2120 Dunakeszi, Fő út 190.
Győr Tesco üzlet
Készleten
9012 Győr, Királyszék út 33. (Tesco)
Jászberényi üzlet
Készleten
5100 Jászberény, Nagykátai út 2/A
Keszthelyi üzlet
Készleten
8360 Keszthely, Csapás u. 27.
Komáromi üzlet
Készleten
2900 Komárom, Bajcsy Zsilinszky. út 7. (Tesco)
Nyíregyháza üzlet
Készleten
4400 Nyíregyháza, László u. 8. (Spar)
Oroszlány üzlet
Készleten
2840 Oroszlány, Környei út 3-5.
Paks üzlet
Készleten
7030 Paks, Tolnai út 2/1
Pláza Miskolc üzlet
Készleten
3525 Miskolc, Miskolc Pláza Szentpáli út 2-6
Törökbálinti üzlet
Készleten
2045 Törökbálint, Torbágy u. 1. (Auchan)
Tatabánya üzlet
Készleten
2800 Tatabánya, Bláthy Ottó ú. 1.
Váci úti üzlet
Készleten
1138 Budapest, Gács u. 3. (Tesco)
Veszprémi üzlet
Készleten
8200 Veszprém, Endrődi. u. 11.